środa, 27 marca 2013

26. ...potrzebuje Pepper.

Szukuję się do przeprowadzki więc rozdział następny dopiero za miesiąc .Jest dużo roboty .No cóż ! Szkoła sportowa w UK czeka !




*Pepper*

Przechodziłam właśnie korytarzem kiedy przez drzwi wpadła uśmiechnięta Rogue .
-Mam nowe informacje ,Charles . - rzuciła i pociągnęła mnie za rękę do gabinetu Xaviera .
Dziwnym trafem wszyscy już tam byli .Stark obrzucił krótkim spojrzeniem biały strój , który na sobie miała , a Rhodey wsunął się za niego . Tchórze...Usiadłyśmy na kanapie .
-Magneto rośnie w siłe , a  Pepper nie może być w promieniu kilometra od Starka , a i ... To z dwóch powodów . - mruknęła .
-Jakich ? - burknął Logan wchodząc bezceremonialnie do gabinetu .
Miał na sobie strój bojowy .
-Ćwiczyłeś ? - spytała Storm .
Skinął głową i oparł się o kanape za Rogue .Oni muszą być ze sobą bardzo związani .
-Mało tego .Magneto odkrył wiedze o Pierścieniach Makluan co znacza tylko tyle , że pragnie je zdobyć , a żeby dotrzeć do jedenasteko potrzebuje Pepper . - dokończyła dziewczyna .
Zamrugałam szybko ,aby pozbyć się plamek z przed oczu .Niestety one tylko się powiększyły , a ja straciłam świadomość .


*Rogue*

Stałam obok Pepper w ambulatorium .Dziewczyna nadal się nie obudziła .Spojrzałam na Logana .
-Pamiętasz jak nas tu przywieźli ? Nasze pierwsze spotkanie ? - spytałam .
Pokiwał głową .
-Jak mógłbym zapomnieć , dzieciaku .Wtedy zaczęły się moje kłopoty . - dodał cicho jednak ja i tak to usłyszałam .
Uśmiechnęłąm się lekko .Kłopoty związane z Jean .Od jej śmierci często jest nieobecny .Przykłada się do misji X-Menów ...Zwykle tego nie robił .
-Chodzi mi o to , że wtedy pomyślałam , że znalazłam dom .Że tu jest moje miejsce , ale wtedy nie chciałam przyjąć innej opcji do myśli . - mówiłam stukając po klawiaturze komputera .
Wolverine jakby się ożywił .Podniósł głowę i utkwił we mnie wzrok .
-Jaka to opcja ?
Spuściłam głowę .
- Że nie powinnam tu zostawać . - mruknęłam .


*Tony*

Wpadłem do pokoju Pepper .Obudziła się godzinę temu , ale byłem wtedy poza Bayville i dopiero teraz mogłem ją zobaczyć .Wpadłem do pokoju i zobaczyłem ją wychodzącą z łazienki z rękawiczkami na rękach .
-Sprzątałaś ? - spytałem .
Skinęła głową i zdjęła rękawiczki .
-Musiałam .Rano stłukłam wazon w łazience . - mruknęła .
Uśmiechnąłem się i usiadłem na jej łóżku .
-Jak się czujesz ?
Wzruszyła ramionami .
-Nawet dobrze .Troche słabo , ale w miarę fajnie . - powiedziała lekko i usiadła obok mnie .
-Muszę ci coś powiedzieć . Pamiętasz okres opętania  Klątwą Strażniczki ? - spytałem .
Odwróciła głowę w moją stronę .
-Skąd to pytanie ? - zająknęła się .
Spojrzałem dziewczynie w oczy .
-Odpowiedz .
Pepper uśmiechnęła się .
-Pamiętam wszystko .
Zmarszczyłem brwi .
-Więc pamiętasz jak powiedziałem ci , że ...
Jej wzrok wydawał się pytać .Podniosłem głowę .
-Kocham cię , Pepp . - powiedziałem i pocałowałem ją .



11 komentarzy:

  1. Heh, pierwsza! :D
    Długo coś cię nie było! I szkoda że tak krótko... Ale końcówka wszystko wynagrodziła :) Teraz nie mogę przestać głupio się uśmiechać! Jest 22, a ja chodzę i szczerzę się jak idiotka... XD
    W moim popękanym serduszku wciąż tli się nadzieja, że może przeprowadzka nie okaże się taka ciężka i kolejna notka będzie szybciej... Czekam! Z niecierpliwością! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nowa notka, zapraszam! :D
    http://tony-and-pepper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, zabiłaś mnie tą końcówką!Jest wspaniała! :** Mam nadzieję,że przeprowadzka pójdzie w miarę sprawnie i dodasz szybko kolejny rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Końcówka genialna! Jak ja uwiebiam to czytać ,,Kocham cię,Pepp"...Extra!...Powodzenia z przeprowadzką i czekam z niecierpliwością na kolejną notkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam, nowa notka! :D

    http://tony-and-pepper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, u mnie nowa notka! Zapraszam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... wzruszyłam się *.* Sie nie moge doczekać kolejnego rozdziału *.* I powodzenia z przeprowadzką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka, u mnie nowy rozdział! Zapraszam! c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie piszesz , naprawdę bardzo podobają mi się Twoje rozdziały , mam nadzieję ,że wrócisz do pisania tak samo jak zamierzam do niego wrócić ja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nowa notka,zapraszam! :>

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Nie wiem jeszcze kim jestem, ale mam ochote się szybko dowiedzieć :P